Girl Friend with Space

Ceritanya lagi ngobrol via aplikasi sama temen sekelas yang sudah beristri. Percakapan dalam basa inglis dong, secara lagi getol kan belajar basa inglisnya 😀

Tadi malem dia cerita kalo dia lagi gak pulang ke rumah. Gue pikir ngapain sih nih orang iseng banget gak pulang ke rumah? Padahal ada anak istri yang nunggu di rumah. Ternyata dia memang lagi jenuh dan butuh “break” dan “a bit away” dari suasana rumah. Dia bilang lagi ada di salah satu apartemen di Jakarta. Langsung dong gue celetukin hahaha 😀

Me: What are you doing there?

He: I just hang out with my friends, workmate

Me: At this time???? 😮 (percakapan jam 12 malam)

He: Yes, I’ll stay here

Me: Why?? Are you looking for a bitch there? ahhahah 😀 (ketawa jahat)

He: Nope, just had food and chit-chat with my friend

Me: What??? Oh, I see. U r going to meet ur girlfriend aren’t you? ahahhha

He: You’re my girl friend, aren’t you? 😀

Me: Yeaaaa, I am your girl friend, with space 😀 😀 😀

If you know what I mean! ahahaha

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s